2008. augusztus 13., szerda

Tegnap elindultam, hogy egyedül fedezzem fel a város még ismeretlen részeit. Az első barátomat egy talpig feketébe öltözött jemeni nő személyében ismerhettem meg. Ő Nawal, neve valami olyasmit jelent, hogy segíteni. Elvitt a Kulturcenterbe és rögtön felajánlott egy arab nyelvi kurzust, éppen ez hiányzott. Majd miután beavatott a muszlin nők rejtelmes életének titkaiba, továbbálltam. A tájékozódással még mindig akadnak problémáim, annak ellenére, hogy tegnap megtaláltam az első utcatáblát. Elég értetlenül álltam a helyzet felett. Megsajnált egy fehér arc és gondolta segítségemre siet. Így ismerkedtem meg Pierrel, a francia építésszel, aki '99-ben a BME-n tanulta a palinka, unikum és borivást, mint lelkes erasmus diák. A filmvetítést, ahova igyekeztem lekéstem, így elfogadtam francia barát meghívását.

Nincsenek megjegyzések: